Наредба Н-18 и СУПТО- семинар в Бургас

Ако вече сте прочели Наредба Н-18 , то тогава знаете какво е СУПТО и със сигурност имате много въпроси!

Ако имате търговски обект, в който използвате софтуер, чрез който регистрирате всички продажби в този обект и е налице задължение за издаване на фискален бон, в този случай софтуерът Ви е СУПТО и следва да отговаря на всички изисквания на Наредба №Н-18/2006 г.

Все още малкият и средният бизнес не си дава сметка, че предстои не просто подмяна на касовия апарат, а става въпрос за подмяна на софтуера. 

Много бизнес процеси следва да се променят, за да отговорят на изискванията на наредбата. 

Елате на нашия семинар, за да обсъдим заедно темата за СУПТО в дълбочина и да си помогнем взаимно! 

- На семинара няма да правим реклама на софтуер, а ще се опитаме да си обясним най-често срещаните ситуации на работа през призмата на новите нормативни промени.

- Ще си изясним доколкото е възможно новите понятия.

- Ще си отговорим какво трябва да променим в досегашния си начин на работа и какво да изискваме от разработчиците на софтуера, който използваме.

  • Семинар в Бургас: 28.02.2019

Лектор:

Данко Мицев

IT специалист и разработчик на търговски и счетоводен софтуер

Основни акценти:
1. Наредба Н-18 – промяна на технологията на фискален контрол на търговската дейност.
2. Фискално устройство – от регистратор на плащания към регистратор на продажби.
3. Дублираща функционалност
4. Начало и край на продажбата. Генериране на УНП.
5. Анулиране, частично анулиране и сторниране на продажбата
6. Въвеждане на частични плащания и аванси
7. Дебитни и кредитни известия
8. СУПТО и ERP системи и Back office
9. Достъп до архивна информация и одиторски профил
10. СУПТО и електронните магазини
11. Санкции

 

 

За лектора:

Данко Мицев е завършил специалност “Информатика” на СУ “Св. Климент Охридски” през 1992 г. От 1996 г. създава и внедрява собствен софтуер за управление и оптимизиране на търговски обекти, счетоводни системи и производствени предприятия.Той е автор на повечето статии относно промените в Наредба Н-18 в Акаунтинг нюз. Собственик и управител на ДСОФТ ООД гр.Бургас. Учредител на БАРБС (Българска Асоциация за Развитие на Бизнес Софтуер https://babsd.org/). 

 

Място и дата на провеждане:

Бургас

28 февруари  2019 г.,четвъртък
Продължителност: от 10:00 до 14:00

Експо Център Флора. Зала № 2 Цена за участие в семинара: 69 лв.

 

Направете Вашата регистрация от бутон  или изпратете Вашите данни на нашия имейл: office@accountingnews.bg и ние ще Ви изпратим проформа фактура! 

Тел. за контакт: 0888298382 Ваня Иванова

P.S. Не можем да Ви обещаем да научите всичко за промените в Наредба Н-18 и СУПТО. Но ще Ви помогнем след семинара да знаете повече!

Защото човек може толкова, колкото знае!


Заяви участие за семинара тук


Настоящото изложение има информативен и опознавателен характер. Изразява личното професионално мнение на авторите на сайта и не представлява конкретен съвет или консултация

4 Коментари

  1. Avatar
    Неориентиран 2019-03-06 17:37:54

    Здравейте, г-н Мицев!
    Във връзка с 14-ти въпрос (от въпросите свързани със счетоводството) от статията “Въпроси и отговори от семинара за наредба Н-18 в Бургас“ публикувана на 22.01.2020 г. в АКАУХТИНГ НЮЗ, виждам следния проблем: Когато търговеца отиде да вземе така наречената заявка от клиента в търговския обект, записва желанието на клиента да получи определени стоки които да получи на дугия, или следващите 2 3 дни. В същия период от време през ТО обект минават представители на заводите на които аз съм Дистрибутор. Те също изпращат електронни заявки от Софтуер на заводите в които те работят.(Моят софтуер обменя информация със софтуера на заводите) Така за един клиент се получават няколко заявки, които след обсъждане с КЛИЕНТА(Лице което взима решение) се уточнява самата продажба. Може да има дублирани стоки, може обединените заявки да наближат сума за по голяма отстъпка и др.и
    При положение че ЗАЯВКАТА се вкарва като продажба изникват следните въпроси:
    1 Как ще ги обединявам и преработвам за да стигна до финалната продажба?
    2 При предварително вкарване на продажба която се изпълнява реално след време ще се объркат складовите наличности в склада. До сега заявката ми генерира заявени количества в отделна графа. Така мога да правя аз ЗАЯВКИ към заводите. При продажба но неизпълнени всички артикули в моята система остават само заявените стоки които не са изпълнени. Те могат да бъдат изпълнени евентуално на следващата продажба.
    3 Софтуера на заводите с които обменям информация трябва ли да отговарят на СУПТО и дали трябва да декларирам това някъде.
    4 Получавам ЗАЯВКА за предаване на стоки към търговски обект при която аз от моя склад предавам стоките, там се подписва приемо-предавателен протокол, който го ипращам в завода. От там ми пускат кредитно известие за стоките и ми плащат за тази логистична услуга. Въпросът ми е: Такъв Примо-предавателен протокол може ли да се пуска от СУПТО за да се изпишат стоките от склада и ако да може ли да бъде редактиран?
    5 Документ който не изписва стока от склада, не формира салдо на клиента и не отразява плащане (ЗАЯВКА) може ли да се счита за ПРОДАЖБА

    Във връзка с 12-ти въпрос (от въпросите свързани със разработката на СУПТО) от статията “Въпроси и отговори от семинара за наредба Н-18 в Бургас“ публикувана на 22.01.2020 г. в АКАУХТИНГ НЮЗ
    Ако дейде клиент който да речем прави сватба и му направя 10 различни варианта за кетъринг (ОФЕРТИ) защо има риск за нарушаване на Н-18. (Документът не изписва стока от склада, не формира салдо на клиента и не отразява плащане)

    Разликата между ЗАЯВКА и ОФЕРТА в моя случай е че при ЗАЯВКА програмата ми следи за заявени количества (не блокирани) които ми помагат за управлението на моите доставки и последващи продажби.

    Като разработчик на софтуер какви документи ще съдържа Вашето СУПТО?

  2. Avatar
    Иван 2019-03-05 14:54:23

    В момента тече официално обществено обсъждане на проект за изменение на Наредба № Н-18, което приключва на 15.03.2019.
    Предвид, че то беше пуснато на 01.03 и са дадени 2 седмици за него, част от които празнични, времето е изключително малко и вярвам, че доста хора могат и да не разберат за него, а Наредбата засяга целия български бизнес.
    Моля, всеки който счита, че има какво да каже по въпросите третирани от Наредбата, нека пише на портала на Министерски съвет, където тече обсъждането, за да ни чуят.

    http://www.strategy.bg/PublicConsultations/View.aspx?lang=bg-BG&Id=4145

  3. Avatar
    Ваня Иванова 2019-02-26 14:25:08

    Ами тогава просто отидете на семинара на Микроинвест:)

  4. Avatar
    Б. Цвяткова 2019-02-26 12:49:11

    Благодаря, на Микроинвест семинара е безплатен.

Напиши коментар